Binatang Peliharaan...

Apr 30, 2010

Indonesia Sinetron



Biodata Dania :

Nama Penuh ikut Ic My kid : Dania Nur Sabrina ( Nama ni gua yang pilih )
( maksud dalam nama2 Islam : Seperti Cahaya Kesabaran ) kadang2 gua yang tak sabar...

Umur : 8 tahun 4 bulan

Sekolah : Sk. Methodist. Parit Buntar (masa gua buat entry ni baru gua tau sek. ni ader website )

Kerjaya : Nak jadi Dokter ( bila besar nanti ) ---- Gua yang suruh cakap camgini.

Sukan : Olahraga dan kelas Karate - do ( talipingang putih - baru join )
mewakili rumah Dato Sagor lari 60m dapat no. 2 (kena latihan lagi ni)

Minat : Tengok  TB semua Sinetron Indonesia terutama Kisah2 Lagenda. (boleh begaduh dengan adik dia pasal alih cerita)

Hobi : Menyanyi, Belakon, Banyak bersoal jawab, melukis dan sikit-sikit mengaji (gua nak kena tekankan yang last tu nanti)
-pencapaian pereksa dalam kelas No. 1, Johan tarian zapin, Naib johan bercerita dan tempat Ketiga bacaan hafazan quran peringkat kelompok daerah Kerian. Semua acara dia tapauw..... gua ada tanya cikgu dia, dah takde bakat lain ke nak masuk? Cikgu dia geleng-geleng kepalerr jerr!!



P/s: Lu orang rasa Dania ni ikut abah dia ke atau Mentara Guru????

No comments: