Binatang Peliharaan...

Aug 18, 2010

Gua dan Sastera!!!

Perhhh hari ni dah 8 hari berpuasa, badan makin stady dan mantap, malam diikuti bertarawih pulak memang best memang conferm kurus ... buat yang berpuasa yang-yang yok,...pagi-pagi dah buka periuk pun buat2 tak lupa jugak hari ni hari yang ke-8 berpuasa supaya bila orang tanya boleh jawab lancar... takde err...errr nak kantoii tak puasa dah berapa hari dah....

Oh yerr dah dua minggu gua tak online tertiba ari ni tengok aderr lak follower baru maka gua dah ade member genap yang ke seratus....!! pehh mantap...gua pun tak perasan tapi bila Dato tanya gua dah berapa lama gua jengah blog sampah gua nie... gua geleng kepaler gua pun tak ingat dah berapa lama tak update...! Dato geleng-geleng kepala sambil buat muka serius...dah dua minggu lu tak masuk tengok blog lu...!!! lu takde perasaan lagi ke nak buat blog,? mana cita-cita lu nak berbakti pada masyarakat ni semua... konon nak menulis seperti pedang yang tajam... mana...mana perginya semua tu...!!

Gua pandang mamat ni... gila serius, gua acah jerr ... bila pulak gua cakap benda ni semua, gila ko! macam A. Samad Said la pulak mamat ni....!

Bila keadaan dah kembali tenang gua tanya baik-baik kat Dato...Lu apesal?

Dato Jawab: ....Dah sebulan kita tak bleh nak ber FaceBokk kat pejabat ni...jiwa aku kacau..... yang lu tak buat entry baru dah dua minggu apasal...arrr jangan kasi hati aku sakit lagi boleh tak....!!! 

P/s: Dato gua buat entry untuk lu yerr nanti.... lu jangan bising2 kata gua dah tak sastera ... !

No comments: