Binatang Peliharaan...

Aug 18, 2010

Amoi baju Kuning!!



Malam sehari sebelum puasa gua ronda-ronda Pusat bandar dengan Danish dan Budak Bahasa Jerman lalu depan kedai gunting dan kerinting rambut Yie Foo kedai yang ada perhidmatan potong, kerinting dan mencuci sekali bila lu cakap nak cuci rambut. Pekerjanya semua amoi2 lepasan SPM sebab tiap-tiap tahun gua perasan dia tukar shempoo girl baru, tingkat atas dia punya adik ada bikin spa dan penjagaan wajah. Gua singgah sana pasal gua rasa orang tak ramai kalau dah pukul 8.30 camgini. So gua ingat nak kasi gunting rambut Budak Bahasa Jerman je pasal dah panjang tutup telinga, rimas gua rasa.

Disebabkan Mentara Guru tak selalu buat Stim rambut kat situ, jadi gua pun kira tak biase kat situ. Gua buat dek je! Nak dijadikan story yang tukang gunting ni pulak amoi cun baru mungkin! pasal gua perasan dia cuci rambut abis basah2 skert pendek semua...tak pro langsung nasib baik nampak muke cun abis.. kira ada markah sikit, body jangan cakap la...Adoii cair iman ni ..gua heran jugak apa pasal Amoi-amoi ni pakai pakaian gampang sexy-sexy, skirt pendek habis boleh nampak seluar kecik dalam calour ape dowhh! ... gua perasan jugak anak gua si Denish pun makin asyik jerr tengok amoi ni gunting rambut adik dia (tak bleh jadik ni).... karang gua pulak nak tumpang cuci rambut lakk... gua pulak cari port duduk baik-baik punya belakang tukang gunting... sambil mata selak-selak majalah bahasa cina sambil tengok budak potong rambut...okey semuanye baik saje... tapi haram gua tak paham perr kebendanye majalah yang gua baca... sekali-sekali gua jeling depan (banyak jeling dari tengok majalah)... bukan ape nak tengok Budak Bahasa Jermen takut-takut nangis ...

huh!! tak blehh... eiii jangan buat pasal gua toleh kanan gua nampak amoi pakai baju kuning terbelahh atas... adoiii gua pandang bawah, la haiiii nampakk betis....sampai ke pehe putih mulus pulakkk dah!!! adoiiii pandang kiri balik amoi baju biru takde tali pulakkk senyum-senyum kat gua....adoiiiiii gua dah tak tahu nak buat ape!! cam mana ni dugaan awal Ramadhan.....Gua ambik keputusan muktamat pandang depan tengok Amoi yang gunting rambut anak gua tadi balik sambil terkebil-kebil tengok amoi ni tertunduk-tunduk, terselak-selak.....nak potongkan rambut anak gua!! Kesian.... dalam hati gua ade bisik!!!


"Lepas raya Gua nak ajak Dato repeat.....!!"

2 comments:

Anonymous said...

gua syak mantera guru jadik mangsa malam sebelum puasa.

Sarabat said...

hahaha.... gampang mana lu tau semua ni....!!! takde lah malam tu gua tertidur depan TV.... !! sahur br kena kejut... cehhh rugi! gua kado esok malam!!!