Binatang Peliharaan...

Sep 27, 2010

kahwin sebelum payu dara kendur !


Kosmo - MENGAKU masih enak bermain cinta dengan Gaston Castano, itu bukan bererti Julia Perez tidak ingin segera menikah. Dia pun mahu berkahwin tambahan usianya juga semakin meningkat.
"Ya, saya sangat ingin bernikah. Takut payu daranya kendur nanti," kata Julia atau senang dipanggil Jupe sambil menunjukkan tangan ke arah payu daranya dan ketawa.
Hakikatnya juga kata Jupe, dia masih menunggu restu daripada ibunya kerana sebelum ini ibunya sedikit menentang hubungannya dengan lelaki kelahiran Argentina itu.
"Tapi nampaknya ibu sudah seperti boleh menerima. Mungkin kerana Gaston selama ini menunjukkan dirinya seorang yang baik dan ikhlas dengan saya.
"Sebab itu saya harus mendapatkan restu ibu. Saya bimbang kalau tak direstui nanti akan bercerai. Memang saya berharap agar segera berkahwin, sebab tahun hadapan sudah 31 tahun. Saya mahu dapat anak sebelum usia 31. Tapi saya juga tidak terlalu terdesak," katanya tanpa selindung.
Gaston sendiri seperti juga sudah tak sabar untuk meminang Jupe. Bahkan, dia sering membicarakan rencana pernikahan dengan kekasihnya itu.
Menurut Jupe, dia dan Gaston pernah berbincang tentang rencana perkahwinan mereka nanti. Gaston bercadang mahu berkahwin di tepi pantai dan memilih untuk berkahwin di Argentina dulu berbanding di Indonesia.

P/s: ha....ape laie yang kat luar sana..... tak kan nak tunggu kendur baru nak kawen... kui kui kui!

3 comments:

Anonymous said...

sekarang macam macam gel ada nak bagi mantap ah.

Siti Noor Aminah said...

haha.bengong punya statement jupe ni!!

Sarabat said...

okey fine! gua aderr dengar jugak, ade macam2 ubat untuk kasi naik banyak benda..... camne nak kasi duit naik lagi mantap?