Binatang Peliharaan...

Sep 7, 2010

Mamat rare awek Promoter!!

Habiskan satu tray kerja yang ada kat atas meja gua, mata tengok jam dah dekat pukul 1. Ingat nak gi servis kereta kat pomen depan shoping mall, sambil gua boleh tengok-tengok ape barang tak cukup lagi nak sambut raya.. daripada mengadap si mamat pomen yang dari mula ramadhan sampai dah nak masuk bulan syawal pun tak tahu anak bulan apa? pose ke tidak entah lerr, tengokk tadi berasap jerr bilik belakang stor masa gua sampai ...... Jalan-jalan shoppingmall, gedebak-gedebuk barai juga  dekat RM200 hinggit. Ape benda yang gua beli?  ni ha...!



Sebenarnye gua nak tengok jerrr, tapi cam mana gua boleh kona baringg pulakk kat erea wangi-wangian ni semua entah la.... 1st mungkin promoter punya hal. seksi takde ingatnye luse baru nak tengok anak bulan la woiii... bulan puasa pun nak goda-goda, tak kuasa... duk perati lama-lama, kesian pulak gua tengok, so...try nak 'test' bau.... sekali bau alahaiii 'best'.. dua kali dah 'syokk'.....yang ketiga.. jangan cakap kena pulak yang tukang promote pulak bagi tau dia pakai yang ini dan yang itu.... aduhaiii... posa gua dah tinggal berapa kati berapa aun entah lerr...dugaan. Last gua tanya sorang awek sweet kat sebelah gua... yang mana satu dia bekenan... Miracle ke atau Hypnose. (pink ke blue)... dan dengan bangganya awek sweet kata dua..dua dia suke (jahanam) tapi yang 'pink' dah banyak  sangat orang 'use' so.... dia memilih wangian 'hypnose, nasib baik dia buat kesimpulan dengan cepat kalau tak parak jugak poket ni ... maka pendek cerita gua pun beli lahhhh jugak untuk Mentara Guru..tanpa keraguan...  jenis sayang bini jugak gua ni...?





Okey. Barang pun dah siap dibeli semua, kereta pun dah ready. Tunggu lagi? start kereta chowww!!!  Tiba betul di simpang trafik light, dah nampak jelas lampu hijau tukar kaler merah. Okay. Kena ler berhenti beb! Jangan jadi kaduk, nampak lampu merah pi 'jalan'..memang nak jalan terus ler jawabnyer !sirotul'mustakim laaa

Sambil tunggu lampu merah tukar kaler PAS (hijau la), mata memerhati cermin pandang belakang. Wow ! Dari jauh dah nampak satu proton saga 'rare' punya dahsyat..pecut macam jalan tu bapak dia yg turap. Cilakak ! tetengah hari rambang pun nak merempit. Tak menyempat - terus 'dia' potong kiri beb ! Kebetulan lampu pun dah jadi kaler PAS masa tu, berasap potong keter gua. Dalam hati..pemandu handal ditengah hari, mungkin seronok nak raya kot! Lantaklahh..! pergi mamp...

Baru gua nak gerakkan gear keter..gedebakk kat depan eksiden ! Bukan gua yang eksiden..pemandu 'rare' ditengah hari rambang tu yg eksiden..! Nasib baik tak langgar orang, eksiden sendiri-sendiri, terbabas dan langgar divider jalan..kesian papan tanda, habis kena rodok.. tak beraya la... papan tanda tahun ni!

Pasal gua nak tengok siapa si pemandu yang 'rare' tu, gua stop juga kat tepi. Alhamdulillah selamat..! Cuma pelik pasal apa dia bukak baju..! Kelam kabut keluar keter. Tak peduli orang !
Ah'...gua 'ahhh' kan jerr...keter gua lalu sampai betul-betul sebelah mamat 'rare' sambil buat senyum-senyum kambing...lantak la lu nak kata ape.... gua tak bleh nak berenti tolong .... pasal nanti jalan jem... lu tunggu la situ sampai pomen sampai.... areooosss!!! macam biase bila melepasi beliau gua angkat viper belakang tanda isyarat good bye...see u again.. chowww!!!




No comments: