Binatang Peliharaan...

May 4, 2010

Babi punya babi.....!



Pendang:

"Kudrat saya tidak mampu untuk melawannya kerana babi hutan itu beratnya hampir 100 Kilogrem (kg) dan menghempap badan saya sebelum mencengkam lehir serta mencakar pipi saya sampai belubang dan patah"

"Ketika hendak pulang ke rumah, tiba-tiba seekor babi hutan yang berada dalam sebuah kolam bersebelahan sawah terus menerkam saya dari bahagian belakang". Adik saya yang datang membantu sempat melibas parang ke muke babi itu bagi menghalau binatang babi bekenaan daripada terus menyerang saya, bagaimana pun binatang babi itu pun naik minyak dan tetap terus menyerang adik saya yang turut cedera ditangan dan kaki selepas dicakar oleh babi terbabit. Selepas  15 minit kami bertarung dengan babi itu, abang saya berlari menyelamatkan kami, bagaimanapun, abang saya turut diserang haiwan babi tersebut.....memang babi punya babi....(kalau aderr orang nak tolong lepas tu pun mesti kena serang jugak.....) bila nak abis gua taip cerita niee.....

Cerita penuh Hmetro selasa 15hb.


P/s: Melaporkan dari blog....lalalala!!

2 comments:

Jantan Terhangat said...

hahaha sian budak tu..celake nye babi..tapi nak buat camne ia bertindak mengikut emosi.

Kniedaz said...

huh...berita penuh emosi tp tak abis plak..wat aku emo jek..