Binatang Peliharaan...

May 18, 2010

Hari Guru Yang Indah !

Bukan sekadar Hiasan


Selamat Hari Guru !!
Terutama untuk Mentara Guru kat Rumah..... ini sikit jerr dia bawak tapauw' ada satu bonet kat dalam Myvi tapi tinggal kat sekolah..... pasal dah over loud.

Yang kat bawah tu.... pun hadiah jugak tapi gua yang kasi settle 'lontong'...... Dania dah copp' frame gambar ada lampu, Danish dah kasi sattle coklet cadbury makan sorang2 takde nak kongsi-kongsi...sama. Budak Bahasa Jerman... tak dapat ape... pasal tak tau dia nak ape?

Dania kata Tahun depan dia tak payah susah-susah beli hadiah untuk hari guru bleh recycle... Mentara Guru geleng-geleng kepala sambil jegil mata merah.... (sebenarnye gua yang suruh cakap) ciss tak menjadi tektik mengelirukan musuh gua.


Makan lontok sorang-sorang tak yah kongsi ni best jugak sebenarnye!


3 comments:

rie said...

aiseh..aku xdpt hadiah byk pun thun ni
ecece..mcm la aku penah dpt byk
hahaha

slamat hr guru ye!

Sarabat said...

rie - Selamat hari guru untuk lu... Mentara Guru cakap resepi nak dapat hadiah banyak... lu kalau nak denda budak... jangan pilih kasih kasi sarabat semua...!!!

Anonymous said...

ala sentimental plak bini lu. hahahah! recycle je. bukan de perasan weh!