Binatang Peliharaan...

Jun 30, 2010

Argentina - Germany !!

okey, malam niehhh gua dah ready-ready nak tengok bola Argentina - Germany !!

Malam tadi Mentara Guru bet England bleh pegi final... gua pandang dengan wajah sayu takde perasaan... dia tanya gua apesal???

Gua jawab kelmarin lagi pasukan England dah balik kena belasah ngan German 1-4.....!!! (gua jawab sambil beliak-beliak mata)

ok!! Mentara jawab sambil melenggang ke dapur macam takde ape-ape jadi... cehhh ingat minat sangat la (orang sembang bola dia pun nakkk sembang jugak)

Okey gua bet... Argentina sama Spain gi final..... !!! amacam???

4 comments:

Anonymous said...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO germany vs spain okeh!

Anonymous said...

eh eh dah pop-up la comment box lu. bagus! mendengar nasihat!

Sarabat said...

germany vs Argentina -- cehhh 3 haribulan baru main....gua dah tak sabar nak jerittt nihhh!!! dah pop-up dah...TQ

MiaSaidin said...

final nnt brazil vs argentina kot..