Binatang Peliharaan...

Jun 29, 2010

Roti bakar cicah kopi larat!!

Gua dah makin slow berblog atas sebab2 sibuk nak cover 2 minggu cuti punye pasal.... Hari ni datang opis pakai smart-smart cam biase jerr.. tapi masuk ni dah 3 awek mungil tegur kata gua nampak hensem hari ni, gua malas nak layan kenyataan camgitu bagi gua tu semua perasaan jerr... bukan perasan! sebab gua memang hensem selalu hahahha..... tapi gua tersentak jugak bila Kak Mira pun ambik bahagian tegur gua lawa hari ni... gua jadi cuak kuca kacir gak , selalu kalau Kak Mira yang buka mulut benda-benda tu semua jadi terbalik, jadi untuk menyedapkan hati dan perasaan hensem gua ajak Dato makan kat kedai Ali Roti canai papan dam gua pun dah lama tak belanja Dato minum pagi.

Pagi tadi gua belanja Dato, masa makan Gua tanya Dato gua hensem ke hari ni? Dato angguk2 kepala sambil melahap roti bakar cicah kopi larat kepala pun dah tak boleh nak angkat! hampehh kalau kena belanja semua okey, hensem lawa, itu baru set roti bakar kalau belanja roti Stimbot sah dia sound gua berbunga-bunga wangi...huh perangai takde nak berasa iklas langsung!! lepas makan masuk opis lalu kat sebelah meja member opis, member sound aderr bende ape kat poket belakang gua.... Bro asal seluar, kena ape?

Gua cheking belakang seluar mak eiii! cat kering pangjang dowh!! dari Jukebox bawak ke paras lutut, jahanam gua kena spedo dengan Dato... hensem yerr, lawa!!! Adoiii ari ni gua duduk opis tak keluar makan la...abis imeg gua pada pandangan awek2 mungil semua...pakai vess sampai kepetang damn !

P/s: Ade sesapa bleh tolong, gua punyerr box comment tak bleh nak kuar nihhhh asal arrr??? damn it!! banyak gua nak berbalas nasihat niii....

2 comments:

Anonymous said...

keluar je comment box lu. ape kate lu gi kat settings>comments, then kat comment form placement tu lu pilih pop-up window. senang sikit nak komen kang.


gua syak seluar lu tu dah boleh buat kain lap kaki kat dapur dah. kah kah kah kah !!!

Sarabat said...

okey.. Thank honey... dah bleh comment..!! :D