Binatang Peliharaan...

Jun 6, 2010

Jalan-jalan Pantai Timur



Okey ! gua dah selamat sampai di Pantai Timur Semalam... Duduk Homestay kat area PCB (Pantai Cahaya Bulan) Sampai je dah Pukul 6 lebih, badan rasa lunyai penat gilerr, hujung kaki dah rasa kebas-kebas jari tak rasa apa-apa dah... lama sangat tekan pedal minyak boleh buat kaki naik cekam... Jalan agak jem kat area Macang mungkin hari ni cuti (Sabtu) sebab Hari Keputraan Agong so...ramai yang balik kampung disamping cuti sekolah.... hemmm gadis-gadis kat sini manis-manis, murah senyuman!! (Mentara Guru pun murah senyuman bila nampak jualan murah2 di sana sini)

Gua datang dengan Mentara Guru sebab hantar dia ke Maktab Peguruan Pengkalan Chepa ada krusus, so.. gua dengan Dania dan juga adik ipar gua pulak ambik kesempatan makan angin....Danish dan Budak Bahasa Jerman tinggal dengan Datuk sedara dia orang, demi memudahkan perjalanan disamping mengurangkan beban tenaga serta menjimatkan kos... hehehe kalau takde hal seminggu gua kat sini! Kelantan Gua datang lagi.... gambar-gambar sepanjang perjalanan kami akan gua susuli kemudian tengah kumpul bahan..... Arios Amigos!

6 comments:

Linglung said...

nenek gua ada kat sana..dah setahun gua tak balik..rindu derr..

Sarabat said...

Linglung- okey! lu tak kasi alamat lengkap, jd gua tak bleh nak sey hello kat nenek lu...!!

sarah shafie said...

slamt jln2..

Sarabat said...

sarah shafie - Tq... gua ucap selamat jugak untuk lu walau pun sekadar lu lepak2 kat rumah tengok cerita Upin Ipin.. semoga sihat sejahtera. Buah tangan takde harap maklum!!

Anonymous said...

gua nak kopok lekor. thanks.

Sarabat said...

okey lu tunggu sana, gua tengak kawteam ngan awek kopok lekor... kalau jarum gua bleh blah...kita bleh kongsi 60/40 !! tapi gua rasa tipis....