Binatang Peliharaan...

Jun 15, 2010

Salam Pantai Timur!!!

Okey... gua dah kacau bilau dah dekat seminggu gua tak publish haramm satu entry ... bukan pasal bz ke ape.. tapi memang gua tak benda nak story walau pun sebenarnye bahan nak story membuak-buak kat dalam kepalerr tapi bila gua mengadap notebook ... macam automatik lakk padam damn gua blurrr duduk kat Kelantan ni... gua tak tahu asal jadi cam gini... tapi gua rasa bukan pasal awek jual kopok lekok ke ape.. memang gua dah nak jadi sengal bila dengar Dania dah mula tukar slank kelantan.... kebetulan kat sebelah homestay kat Banana River view ni aderr  perkampungan so Dania cam biase akan mempopulerrkan diri dengan kepetahan dia bercakap disamping sikap friendly takde kesian-kesian sampai tumpang join makan kat rumah orang kampung .... Mentara Guru dah tak larat nak larangg, bagi gua pulak biase je ala budak tak biase duduk kampung so masa ni le dia nak bekawan-kawan dalam musim cuti sekolah camgini biar la dia bermasyarakat. Gua pulak layan tengok brother2 otai memancingg, gua tak boleh mancing pasal tak bawak barang peralatan mahal2 gua,  hehehe..... takpe balik Penang gua boleh lepas gian...

 Adoi.. banyak gambar gua nak upload ni tapi nanti la.... bila bil. broadband gua kasi settel hehehe.(sebenarnye)... Dania gua masih tak dapat nak kesan dari awal-awal bagun pagi tadi, ni dah pukul 11, gua cam nak sound suruh dia bawak kain baju sekali bila lepak kat rumah member dia nanti... Amacam!!

2 comments:

Anonymous said...

oi lamenye lu kat sane? lu tak keje ke ape?


ape kate lu ikut anak lu tu friendly same-same. leh makan free kat rumah orang! kah kah kah kah kah!

fndrocka said...

budak2 ni kadang bukan ble paham sindiran2 tajam.melainkan lu dah didik dia memahami sindiran

Latest Entri : Peluk Cium Romantiklah sangat