Binatang Peliharaan...

Jun 1, 2010

Selamat Hari Lahir!!!


Okey Mentara Guru Punya Hari lahir ini hari.... gua saje nak wishh labat2 sikit!! Hadiah ade setengah dosen kat bonet kereta gua dah standby.... tapi tadi Mentara Guru Massage gua kata Maid gua dah confirm dah kawin lari!! itu pun kira hadiah hari lahir jugak ke? So terjawab lah sudah kenapa dah 6 hari gua tak update entry... lu orang jangan tanya-tanya lagi maid gua lari bila, dengan sape? apa pasal gua tak update entry dan sebagainye.... gua malas nak janji-janji syurga kat Mentara Guru gua kata nanti gua carikan Maid baru yang boleh buat semua kerja rumah serta boleh tolong urut satu badan dia kalau rasa letih....!!! tapi gua janji akan dapat kan yang lebih setia... kira okey la. hehehe

Okey! gua dah rasa agak risau bila kenangkan masalah dalaman ni... tapi gua kena usahakan jugak...kalau tidak pun esok gua kena ambik cuti lagi .... ini hari pun Mentara Guru tak pergi kerja nak tunggu jugak maid kesayangan dia sambil dodoi anak kesian dia ... apa pun gua nak wish lu Selamat Hari Lahir!!! Sabarrr... kalau lu tak Sabar gua lagiii tak sabarrrr !!!

arkkkk! gua lupe nak tanya agen bleh dapat yang lawa takkkk??

No comments: