Binatang Peliharaan...

Jun 24, 2010

Tak romentic ke tu???

Pengalaman sewaktu baru2 berjinak2 dengan blogging, Mentara Guru ajak kuar makan. Gua yang sememangnye romentik tidak pernah menolak tambah-tambah Mentara Guru yang nak belanje... gua tak kesah. Ape yang penting kerjasama...wakakaka!

Mentara Guru antar msg guna Hp. ajak gua makan.

Mentara Guru: "As'kum,...Nanti masa nak ambik call dulu ye!"

Gua balas msg bunyi : "w.s nnti lu dah ready call gua..Topup gua dah tenat..tak bleh call" .

Mentara Guru balas: "Awak ape hal Lu, gua, lu, gua nie.....buang tebiat sawan apa hari nie?"

Gua rasa memang gua kena kurangkan ber blogger selalu-selalu sampai nak taip msg pun dah rasa sebati bahasa santai....camgini!!!

P/s: Awek tol Juru ini hari angkat tangan tunjuk ibu jari bila mana gua pakai jeket Englend.... hehehe tapi gua sebenarnye penyokong Argentina... tapi budak opis cakap muke gua cam pemain Korea Selatan bolehhh?? hehehe lagi.

1 comment:

Anonymous said...

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

lu ni.. bahse rahsia kite lu gi berbahse dgn bini lu buat ape? nasib baik lu tak kantoi sebut name gua.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH