Binatang Peliharaan...

Jul 21, 2010

Bila MG dapat broadband !!

Semenjak balik dari Pantai Timur ni... gua dah jarang nak berblog ini kerana banyak kerja yang perlu gua bereskan contohnye... siapkan makan minum anak, pempers anak.... bawak gi taman antar kelas mengaji semua gua yang handle, Mentara Guru sibuk dengan kerja khusus yang dia baru dapat, jadi sebagai suami yang berperihatin tinggi gua kena settlekan semua benda dengan belapang dada.....!

Kadang-kadang gua perasan Mentara Guru kena online sampai 2 - 3 pagi kesian gua tengok... gua bangun pukul 2 pagi buatkan susu Budak Bahasa Jerman dia masih lagi tercongok depan Leptop... tapi kekadang gua muskil gak gua nampak muka dia happy jerr walaupun buat assignment pukul 3 pagi... dua tiga hari ni gua perasan makin lebar senyum dia depan Leptop.... Gua muskil ni!!!

P/s: Gua dah dapat punca sebenarnye Mentara Guru suke senyum-senyum depan leptop...segala!!

1. - Dia Buat assignment sambil bukak FB
2. - Dia suke baca e-mail ngarut2
3. - Dia dah dapat alamat Blog gua nie....
4. - Dia dah baca semua surat remntik gua yang gua antar dalam email 3-5 tahun lepas. (baru nak baca)
5. - Dia suke tengok gambar2 kat bawah nihh!!












he he he..... !!





uikkkk!!! Paranaweiii







damn.... so fasttt....!!







hii akk,.....!!





well..... it done!!





uwww!!





what up dude !!!




1 comment:

Siti Noor Aminah said...

bukan takat mentara guru, gua yang serius macam adlin aman ramli pun buleh sengih kalo tengok gambar camni pukul 3 pagi.




kih3x.