Binatang Peliharaan...

Sep 2, 2010

Barang Baeeik Panas Punya!!!


Masa di tingkatan tiga dulu, masih teringat kenangan manis bila mana gua menjadi perhatian ramai orang...dari mata galak anak-anak muda, anak dara mungil semua ada perasaan dengan kehebatan gua. Pernah gua saje berjalan cat walk di sekeliling padang dengan membawa barang berharga milik gua kehulu kehilir memang hebat abis.... mata-mata cemburu, sakit hati, provokasi dan yang sewaktu degannye tak yah cakap la memang gampang habis..hehehe.... gua rasa bila gua lalu jerr ramai yang mulut tergangga terlopong, yang tak puas hati dengan apa yang gua ada, yang jantan jangan cakap la jiwa kacau wakakaka!!... memang meluat habis, yang dara geram tak yah cakap yang cikgu-cikgu pompuan mengetap bibir ajerr lah.... adik-adik junior bleh meleleh air liur, semua tu gua buat dekk je.

Memang hebat, untuk 1st and 2nd round bertahan tak jadi masalah walaupun besar dan panjang boleh tahan tak jadi halangan.. tapi memang gua akui bawak benda-benda besar camgini boleh buat sakit belakang jugak semput sikit la, kalau nak menyerang pakai sebelah tangan baik lu lupekan jerr.. memang tak larat nak bawak kena guna kederat kedua-dua belah tangan kalau dah guna sepenuh tenaga penat jangan cakap la.... tapi gua puas, ramai yang puji dengan cara pemainan gua... ala biase la hero kalau main biase-biase jerr mana ada hero.. kena ganas sikit kasi robek-robek gawang baru best...ganas baru awek-awek mungil suke betul tak? meraunggg peminat gua semua...gua layan abis. Ada jugak benda-benda yang tak sedap gua dengar , kata gua guna ubat kuat la, gua jumpa bomoh la nak kasi ampuh dapat tahan lama... yang tak cantek lagi kata gua ambik ganja nak kasi power lebih, gua kaki jukebox la..pun ada...macam-macam hal..ala provokasi la tu. (Parking la woi) gua pencinta wanita.....

++++++++++

Okey lahhh panjang cerita takde, itu semua kenangan best gua masa main hoki zaman sekolah dulu-dulu... tapi yerr la bawak batang kayu besar ni untuk skil pertahanan jerr kalau main striker susah nak kontrol...memang tak ngam. Lepas tingkatan tiga gua dah tak main hoki ni semua, gua lebih minat pada acara menekel kaki awek-awek mungil ...so gua dah tak bawak kayu hoki besar-besar lagi dah leceh... okey bye...!

P/S: errrkk asal...gua salah story ke?

No comments: