Binatang Peliharaan...

Aug 31, 2010

Provok!

Gua...ada anak teruna yang berumur 4 tahun, tahap umur camgini kadang-kadang menguji tahap kesabaran dan minda jugak!! Bila mana Danish (anak bujang gua) dah berusaha nak berhenti pakai pampers... semua ni provokasi dari ibu tercinta (Mentara Guru) bila sound kat Danish budak kalau dah besar nak pergi sekolah dah tak boleh pakai pampers lagi.... Hasil dari provokasi keibuan oleh Mentara Guru...memang menjadi abis tapi yang tak berapa nak best bila anak gua mengigau bangun malam pastu kencing kat tong sampah... gua lambat sikit nak follow bangun ikut dari belakang alih-alih gua tengok dahh basah lantai kat dapur bila Danish dengan selamba takde perasaan bersalah langsung kencing berdiri dan sambil gosok-gosok mata kencing sambil bukak seluar separuh !!! ciss lu kencing ikut sapa ni...?

P/s: gua tak pernah buat semua ni!! pernah ke?

1 comment:

Anonymous said...

gua dapat malware detection la masuk page lu! so gua tak sempat baca apa2 pun.