Binatang Peliharaan...

Sep 5, 2010

Permintaan Duniawie....!

Dania dah pandai buat permintaan kebendaan dengan gua. Katanye kalau dia dapat kedudukan No. 1 dalam Kelas dan sekali gus No. 1 dalam kedudukan antara kelas dahjah Dua hujung tahun nanti... dia mintak gua sediakan Akaun FB berserta netbook ... Gua reeki-reeki rupanya mak sedara dia yang ajar dia berfacebok ni semua...ajar benda alam maya ....adehhh!! gua masihh pertimbangkan permintaan yang dianggap logik tapi sesuai ke benda ni untuk budak 9 tahun .....?? ade idea ke? (gua ader dengar tuision gaya e-learning) tp utk budak jah lima-enam jerrr....

2 comments:

Anonymous said...

perghhh! waktu darjah dua, gua dapat no 2 dalam kelas. gua mintak set mainan doktor doktor dengan polis polis je tau dari mak gua. beli kat pasar malam.

demand ah bebudak sekarang!

PS: eh lu buang gengblogger punya apa-apa yang kena mengena boleh tak? sebab malware ah.

Sarabat said...

okey permintaan lu gua dah makbulkan.... permintaan anak gua... gua reject.... tunggu lain taun...!!!