Binatang Peliharaan...

Jun 1, 2010

Kisah: Suami Orang !!!



KEMARUK Suami Orang...

MASJID TANAH: Seorang wanita yang mengaku pernah diperkosa bergilir-gilir sekumpulan 15 lelaki, tujuh tahun lalu, mendakwa kini ketagih seks dengan menjadikan suami orang sebagai sasaran memuaskan nafsunya.

Lebih mengejutkan, wanita kemaruk seks itu hanya memburu suami orang yang gemar ‘makan luar’ untuk mencurahkan perasaan dan mendapatkan belaian kasih sayang sebelum meninggalkan ‘mangsanya’ selepas apa dihajati tercapai.

Setakat ini, kembara seks wanita terbabit yang dikenali sebagai Marni, 23, semakin jauh apabila dia mendakwa sudah melayan lebih 30 suami orang sebelum berkenalan dengan seorang lelaki berlagak baik yang kononnya mampu memimpinnya kembali ke pangkal jalan.


lagii....


Katanya, sepanjang pencarian cinta sejati itu, dia bertemu seorang lelaki yang dianggap baik dan penyayang, namun lelaki itu melukakan hatinya menyebabkan dia mengambil keputusan nekad untuk membunuh diri.

“Nasib saya baik kerana tindakan saya itu disedari penduduk. Saya kini insaf dan cuba untuk membaiki hidup,” katanya.

Sementara itu, dalam kejadian pada 7 Mei lalu, Marni bertindak memanjat tangki air sebelum cubaannya membunuh diri disedari beberapa penduduk taman itu.

Dia yang berasal dari Johor, baru saja menetap di sebuah taman di Kuala Sungai Baru, dekat sini, bersama adik perempuannya yang sudah berkahwin.



P/s : Okey gua masih tak berapa jelas nie..... makne nye... orang yg dah kawin ni senang kena tipu ke... senang nak menipu ke???

okey cerita Noktah Erna ni cerita pasal ape pulak......????

1 comment:

Anonymous said...

perempuan skrg pon ghiler seks ekkk