Binatang Peliharaan...

May 10, 2010

Mata Hati!!!! Awek cun..tak ingat !



Manusia tak bleh blah dengan masalah hidup..setiap yang bernyawa akan menghadapi dengan lumrah kehidupan... Gua pun tak terlepas dari masalah duniawi:

Bila gua dengar orang mengaji - Gua sedih pilu rasa takut....ingat tuhan yang esa

Bila Gua nampak mereka yang melarat - Gua rasa pilu sedih, kasihankan dengan kedaifan mereka

Bila Gua lihat mereka yang sakit merana - Gua rasa insaf tak mau tinggal semayang lagi kalau boleh.

Bila Gua lihat benda yang cantik - Gua syukur rahmat pasal boleh nampak dengan clear.

Tapi bila gua nampak awek-awek cun lagi cantek-cantek sexy lalu lalang depan gua semalam, memang cilake gampang mata gua tak bleh nak cover-cover melihat pehe putih gebu diaorang... hek..hik


P/s: Ustaz kata jangan pandang sampai terkelip-kelip bedosa... gua pandang sekali tapi tak bekelip kelip langsung amacam!!



2 comments:

Linglung said...

gua pun suke yg last tu...pandang jgn kelip-kelip derr..sampai berair mata pun xapa...keh keh keh

Anonymous said...

ingatlah bini kat umah di kala tak berkelip tu. confirm berkelip terus.