Binatang Peliharaan...

Jul 13, 2010

Cerita Artis Munggil !!!

 

Siri televisyen Smallville merupakan sebuah siri TB yang popular di seluruh dunia masa kini. Siri yang dikatakan prekuel untuk watak adiwira Superman itu sangat unik kerana menggabungkan kisah superhero dan kisah remaja ala-ala Beverly Hills 90210. Gua bukan nak ulas lanjut tentang siri TB populer ni semua tapi gua cuma  nak story bahawasanye semua hero-hero dalam filem atau drama cerita ni semua hensem dan smart abis... 

Bermula dengan Christopher Reeve merupakan pelakon yang membawakan watak Clark Kent/Superman dalam keempat-empat filem Superman pada tahun 80-an. Kemudian si Dean Cain yang memegang watak sebagai Clark Kent/Superman dalam siri TV popular 90-an. Kemudian si Tom Welling smalville sekarang ni dan mereka semua di ketegorikan mamat hensem-hesem betul ke ni.....? sebenar nye gua nak ulas aper yang Mentara Guru cakap kat gua bila mana dia tengok TB tak bekelip-kelip di ujung minggu tadi (Smalville siri baru sambungan) tetiba lak keluar kenyataan mencabar kehensem gua bila dikala itu, jadi gua kena buat research pasal benda ni semua, betul ke hensem??? ape yang best nye.. anak2 takde lak nak tengok cerita ni semua, dia pulak yang lebih obsess heran sungguh... gua pun suke jugak citer ni tapi takde la sangat-sangat, gitu-gitu jerr tapi kalau nak banding ngan drama senetron Indon, gua pilih cerita ni lagi la....aper pun gua rasa selain jalan cerita yang best pelakon yang hensem dan heroin yang munggil adalah menjadi tarikan utama juga dalam dunia seni lakonan ni semua, kadang tu aderr gak pelakon yang belakon keras tapi wajah munggil ia tetap menjadi penarik utama.... baik dalam dan luar negara !!!

Mentara Guru cakap Tom Welling hensem tapi semalam dia cakap si Robert Pattinson pelakon Saga Pontianak romantik, Twilight.. lagi hensem... ni ape kes...??? belum masanye gua nak buat kenyataan siapa pelakon munggil pilihan mata gua dekat MG...nanti baru dia tau....Apa dia ingat dia sorang jerr ada buah hati pelakon idaman...! Gua pun aderr la ..... jeless nihhh!!

P/s: Siapa yang nyanyi duet ngan Anang Janda KD tu.......Syahrini...Fuhh munggil sungguh gua rase!!

Gambar Hiasan Munggil....!!!!



No comments: