Binatang Peliharaan...

Mar 13, 2010

Kisah Dulu-dulu!!



Minggu lepas gua aderr dapat add dari Fb dari kawan lame...Lepas dia add gua dia melukis sesuatu kat dinding simple jerr "Huikk aLann hoo... hihikkk..." Gua suspen gilerr..Cilakak, sapa lak yang conteng dinding gua dengan nickname yang gua dah lama tak dengar .... gua balas simple camgini :

" iikkk...!! huh... lu jangan kata lu classmate gua .... u too hot babe.... " dia balas balik :

"alaa lu ni, xkan dah xingat sama gue..? kita satu class dulu last masa form 3... "

+++++++++++++

Gua terus teringat budak2 calssmate gua dulu-dulu.. pehh yang jantan...jahat ya harbiee yang pompuan satu pun tak bleh nak buat bini, tunggang langgang class kalau cikgu takde, laki pompuan sama naik jerr.

Al-kisah setelah dikaji dan disahkan melalui profile awek yang cun dan seksi ini..rupanye gua punyer pen. ketua kelas, memang dia ni dulu jaki gilerr dengan gua... gua pernah saje-saje dapat pelembang dengan cikgu Ilmu Hisap atas aduan salah laku yang gua tak bikin. Tapi selalu memang gua yang bikin...%@%!@!

Nak dijadikan cerita dua hari lepas gua ada kasi nom tel. tangan kat Pen. ketua kelas. (gua jarang kasi nom. tel kecuali awek yang Hot) Gua kasi kat FB bunyi camgini:

"ni no pon gua... lu nak turun, lu sound gua 016-504$%#@ standerd no digi...org kata no digi ni Indon suke betul ke?..arrhahaha"

Semalam gua dapat call dari nombor yang haram gua tak kenal langsung, msg macamgini:

"salam....Gua ni.. heheh"

Gua selalu kalau dapat nom. pastu jawab camgini gua akan buat delate jerr! Tapi bersangka baik, gua balas balik baik2 bunyi camgini:

"ikk ni sapo lak nie? iye pun nak gorat gua, kasi la kelu. Gua walaupun x ramai peminat, tp ramai nak buat menantu he..he!"

*******

titt..titt..titt... henphone sony gua bunyi, gua bukak inbox:

"Digi ialah no. Kgemaran Indonn...hehehe"

Lu orang bleh agak ke sape yang kasi kelu ni!!

P/s: Gua ada tanye kat pen. ketua class, camne dia blehh lawa dan seksi cam sekarang... dia taip camni :) gambar muke senyum...ohh yerr gua aderr tanye jugak dia dah ade yang punye ke blom? simple dia jawab "single"... :)

(Gua...hehehhe nak try ke ni?)

No comments: