Binatang Peliharaan...

Mar 8, 2012

Dania ada Audition!!

Perhhh!... gua terkasima semalam... Dania mintak gua carikan lagu-lagu terkini... aderr audition kata nyerr disekolah esok....

Gua dengan tidak banyak soal... nak cari lagu aperr?.... terus gua google carikan lagu yang style and stylo sambil gua nak menampakkan seorang bapa yang power dan handal lagi uptodate dalam dunia hiburan masa kini, jadinye gua... mensajess kan beberapa lagu hits tempatan dan luar negara.. antaranya:

tak terkeculi lagu Ombak Rindu yang mana filemnya pecah panggung pada tahun ini. Gua bergitu bersemangat bercerita serba serbi serta sinopsis dalam filem tersebut, sambil terkebil-kebil Dania yang berusia 10 tahun mengganguk-anguk entah paham ke idok???

Sambil terkebil-kebil Dania bertanya "Ombak Rindu" ni lagu nasyik ke??? Sebab Dania kena audition lagu Nasyid.

Gua terus  tutup leptop yang tadi gua buka untuk mencari lirik Ombak Rindu....slow gua jalan gi bilik air nak ambil air sembahyang gua blom asar lagi petang ni....!!!


 

2 comments:

anemy said...

Keren Bro..
Buka Blog Q juga y, Nie alamatnya: www.anemy-congot.blogspot.com

ajinanda.blogspot.com said...

Terima kasih info di blog Anda